lördag 1 september 2012

L-128

Dagens besök på Nol blev mycket trevlig! Var lite nervös när jag åkte dit eftersom jag sålde fiskar till honom sist jag var där, och var rädd att han kanske inte gillade exemplaren jag skickade med osv. Men det visade sig att jag hade helt fel :D När jag kom fram till kassan och skulle betala akvariet som jag var där för att köpa så berättade han för mig att han tyckte att fiskarna jag fött upp var otroligt fina och att han var jättenöjd med dom! Samt att de var snälla och kunde gå ihop med andra fiskar :) Och att han skulle höra av sig såfort de tog slut för han ville ha fler av dem! Sen sa han att han såg fram emot fler kullar från mig då han tyckte att jag var duktig med kampfiskarna :)Kändes otroligt kul att höra det från en som är så duktig som Kent på Nol. Har även haft mina ögon på en speciell L-mal det senaste. Tycker det är roligt med olika L-malar, de har alla så olika mönster och färger och det är rätt fantastiskt att de kan bli så fina i det vilda för mönstren är rättså onaturliga faktiskt. Malen som jag kikat på var L-128 Blue Ghost. Den ser man inte ofta i affären och de flesta exemplaren (även min) är viltfångade. Och idag så skaffade jag en och jag är otroligt nöjd och glad över att ha den! :D Så jättevacker! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar