söndag 6 januari 2013

Fiskar tillsalu

 Nr1 Black silverdragon HM hane

Här kommer en uppdatering av vad som finns tillsalu just nu! :) 


Nr3  Black fire copperdragon HM hane(SÅLD)
Nr4 Blue/red HMPK hane 
Nr5  Rosagrön HMPK hona (Tingad)
 Nr6 Rosaröd HMPK hona (väldigt söt)
Nr7 Red gold HMPK hane
 Nr8 black silverdragon HM hona
 Nr9 Black copperdragon HM hane 
 Nr10 Black fire silverdrtagon HM hona (SÅLD)
 Nr11 Grey silverdragon HM hane
 Nr12 black silverdragon HM Rosetail hane
 Nr13 Black silverdragon HM hane
 Nr14 Black copperdragon HM hane
Nr15  Black HM hona (så söt med sin vita prick på stjärtfenan) SÅLD
Nr16  Black silverdragon HM hona (täta fjäll)
Nr17  Black silverdragon HM hane (SÅLD)
Nr18 Black silverdragon HM hane(starkare färger i verkligheten. han var svårt att färga ut när jag skulle fota så han ser mycket tråkigare ut här än vad han är.)
Nr19  Blue HMPK hane
 Nr20 Gammelrosa HMPK hona (SÅLD)
 Nr21 Green HMPK hona (SÅLD)
Nr22  Ljus gammelrosa HMPK hona SÅLD
Nr23  Green/red HMPK hane (riktigt snygg) SÅLD
 Nr24  Rosa HMPK hane (ganska mycket Bigear anlag)
 Nr25 black silverdragon HM hane

3 kommentarer:

  1. Hej Jag undrar om du har nr 23 och/eller 24 kvar? Vad är priset? Tacksam för svar. Mvh: Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Ja nr 23 och 24 finns kvar! Dom är enligt min åsikgt jättefina :) de kostar 150kr st. och om jag ska skicka dem kommer en fraktkostnad på 110kr om du inte kan komma hit och hämta dem :) Ska jag skriva tingad på dem?

      Radera
  2. Tack för info. Får vänta med inköp. Kan inte ha fler just nu, men de är riktigt fina.

    SvaraRadera