fredag 8 februari 2013

Avelsplanering!

Har tänkt från och till om hur jag ska göra nästa parning men blir inte klok alls xD Har en hel del bra korsningar jag kan göra nu, men kan bara INTE bestämma mig!!! :P Gjorde en liten bild på fiskar jag kan tänka mig att korsa. de med frågetecken på är jag inte helt säker på och blir nog klurigare och lista ut hur resultatet blir, men det lockar mig ändå på något sätt :) Vi får väl se hur jag gör :P Honan längst ner till höger kommer iallafall vara inblandad i iallafall en parning! :)

1 kommentar:

  1. Hej jag har titta runt lite på din sida och undrar om du planerar någon riktigt röd variant, eller kanske en gul/orange med blåa inslag eller omvänt? fen-variant spelar inte stor roll alls och jag skulle vara intresserad av tjejer, en så där 5-6stycken till mitt 80liters gärna ur samma kull då :)
    vad skulle det kunna kosta om man skickar med frakt å så till karlstad?

    SvaraRadera